28 september naar Victoria

29 september 2019 - Victoria, Canada

Vanmorgen om 8 uur vertrokken uit Tofino, met 320 km voor de boeg naar Victoria. Onderweg bedacht dat het wel leuk zou zijn om Butchard gardens te bezoeken, de hoofdattractie van Victoria. Tussendoor nog een koffiestop gehouden, waren we om 13.30 uur bij de Butchard Gardens. Het was vandaag weer prachtig weer, zo'n 16/17 graden en veel zon dus dan is alles nog veel mooier. Na een snelle lunch daar hebben we zo'n 2 uur rondgelopen in de tuinen. Was best even de moeite waard. Tegen 17 uur aangekomen in mooi hotel in Victoria wat midden in het centrum ligt en alles op loopafstand heeft. Morgen vertrekken we dan met de ferry van 14 uur weer naar het vasteland voor 3 nachten Vancouver. Gisteravond heb ik in mijn beste Engels gebeld met de ferry om de boot van 14 uur te reserveren. Zondags schijnt het smiddags vooral  heel druk te zijn en als je dan aankomt moet je maar afwachten of je mee kan als je niet gereserveerd hebt.

Vanavond hier in Chinatown wat gegeten en wat rondgelopen in de stad. Morgen ochtend dus tijd genoeg om naar de ferry te rijden, wat hier vandaan 30 km.is. Misschien nog wat wildlife spotten onderweg zou leuk zijn. Tot morgen weer, fijne zondag voor jullie.