30 september actieve prachtige dag

1 oktober 2019 - Vancouver, Canada

Vanmorgen om 8 uur ontbeten, grappig hoor, de gastvrouw maakt alles zelf, dus we kregen een soort 3 gangen ontbijt van kaneelcake, grapefruit bewerkt met iets lekkers en een pannekoekje gevuld met ei.  Daarna weer op pad met de plattegrond naar de bushalte. Poosje in de bus gezeten, door Stanley Park gereden maar vonden we niet de moeite om uit te stappen. Wel uitgestapt bij Granville Island, een gedeelte van de stad op een eilandje met een soort van markthal waar je heeeeeel veeeel eten kon kopen, en ook nog wat kleine winkeltjes met souvenirs e.d. Daarna opnieuw op de bus, maar halverwege de stad was het zo druk, dus de bus schoot niet op. Toen zijn we uitgestapt, het was nl super mooi weer, dus zijn we gelopen naar de Vancouver Look Out. Een uitkijktoren over de hele stad. Echt heel mooi, natuurlijk ook door het weer. De bovenste etage was een restaurant waar we geluncht hebben en dat restaurant draaide rond, dus we hebben alles van bovenaf kunnen zien. Echt prachtig. Na de lunch verder gelopen en naar Canada flyover gegaan. Een filmtheater waar je als het ware over de landschappen van Canada vliegt en waarbij je soms de nevel in je gezicht voelt. Was ook mooi. De rest van de middag lekker gewandeld, en rond 1630 uur neergestreken op een terrasje voor een cocktail. Het was vandaag zo'n 14 a 15 graden maar strak blauwe lucht. Morgen komt er nog zo'n dag en vanaf woensdag ook hier slecht weer. Ik plaats nog wat prachtige plaatjes van vandaag, want je blijft bezig met foto's met dit weer ook. Tot morgen weer voor het allerlaatste verslag. 👍

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl