Chiang Mai

20 maart 2023 - Chiang Mai, Thailand

We hadden om 8.30 de taxi besteld vanmorgen, maar toen we 8.15 buiten kwamen stond ie al te wachten. Ideaal. Dus rond 9 uur al op het vliegveld. Inchecken verliep ook op rolletjes,  dus snel aan de koffie. Een half uurtje later dan gepland opgestegen en na een uur al aangekomen in Chiang Mai. Daar weer een taxi genomen voor de 4 km naar het hotel. Super leuke kamer gekregen en weer heel schoon. Even geluncht bij het eerste de beste restaurantje wat erg goed was. Toen wat rondgelopen in het centrum en wat tempels bekeken, maar gaan we nog een keer doen omdat we geen broek en lange rok bij ons hadden. Vanavond de night market bezocht. Ongelooflijk hoe groot met zo veel spullen. Je kan het zo gek niet opnoemen. Daar ook nog even een hapje gegeten. Morgen weer vroeg uit de veren voor weer een fietstour hier van 8-11 uur. We zijn benieuwd hoe deze is. Tot morgen allemaal weer.

1. Corrie.:
    20 maart 2023
    Geweldig, alles loopt volgens mij op rolletjes daar! Genietse maar weer hoor!
  2. Wim van Dijk:
    20 maart 2023
    Jullie zijn niet alleen mevrouw en meneer Tuk Tuk, maar ook mevrouw en meneer Fiets Fiets. Jeetje, wat een flitsende mobiliteit, jullie lijken wel twintig. Wat fijn dat alles zo naar wens is en dat alles zo goed bevalt. Geniet er maar lekker van, want hier regent het natuurlijk weer. Ik zie daar alleen maar zon, zon en zon. Heerlijk!!! Lekker genieten!!!
  3. Debora:
    Hallo luitjes.
    Mag je niet naar binnen met blote benen in de tempel haha.
    Hadden ze soms nog leuke jurkjes op de night market?
    Fijne fietsdag morgen weer,geniet er weer van.