Van Jasper naar Clearwater 19 september

20 september 2019 - Clearwater, Canada

Rond 9 uur vertrokken vanmorgen  uit Jasper. Onderweg een koffieshop gedaan bij Mount Robson, een van de hoogste bergen hier. Was erg bewolkt dus we zagen er niet veel van. Onderweg hadden we nog wel een keer een opstopping van auto's en wat bleek: ja hoor, beer nr. 2 gespot. Hij was niet heel duidelijk te fotograferen dus geen fotootje deze keer. Opmerkelijk is dat de auto s gewoon langs de weg op de vluchtstrook stoppen waar de auto's langs razen met 100.km per uur. De mensen hier zijn het wel gewend denk ik. Rond half 2 in clearwater aangekomen hebben we even gelunchd en bij het visitor center een plattegrond gehaald en bekeken wat de bezienswaardigheden hier zijn. Omdat het nog vroeg was zijn we alvast wat watervallen wezen bekijken. De Dawson fall en de Helmcken Fall. Helaas begon het wel te regenen vanmiddag. Voor morgen zijn de vooruitzichten iets beter dus gaan we ieder geval clearwater Lake bezoeken. Verder zien wat de dag weer brengt morgen. Groetjes allemaal daar, tot morgen

1. Silvia:
    20 september 2019
    Onderweg een koffieshop gedaan? Hahaha...dat is daar niet hetzelfde als hier hoop ik...hihi.. Mooi de natuur daar maar jammer dan dat het zo bewolkt is, komt zo anders over dan vind ik. Fijne dag weer vandaag!
  2. Debora:
    20 september 2019
    Ziet er heel erg mooi uit daar tjonge word er stil van!
    Geniet ervan samen.
  3. Corrie.:
    20 september 2019
    Hele mooie foto's weer Kaat, jammer dat de Zon zich niet altijd laat zien! maar dat mag de pret niet drukken he',jullie hebben nog twee weken,nog genoeg in het verschiet,tot morgen maar weer,genietse hoor.