Laatste dag Vancouver

2 oktober 2019 - Vancouver, Canada

Vandaag niet zo veel meer te melden. Vanochtend de stadsroute genomen met de bus, gisteren hadden we de parkroute, en uitgestapt in China town. Leuk om daar even geweest te zijn en te zien wat ze allemaal verkopen.  Daarna weer opgestapt op de bus, want in de straten ernaast wil je gewoon niet lopen, zoveel drugsverslaafden en daklozen daar op straat zitten. Volgens de buschauffeur wordt er hulp aangeboden vanuit de overheid, met allerlei programma's maar moeten de mensen het zelf willen.  Eind van de ochtend even goede Wi-Fi opgezocht en ingecheckt voor de vlucht morgen. Zitten we tenminste naast elkaar nu en lekker bij het raampje. Vanmiddag weer lekker terrasje opgezocht en nog even van het zonnetje genoten. Vanavond heerlijk gegeten in Thais restaurant, was super goed. Morgen begin van de middag naar het vliegveld, 1745 vliegen, om donderdag dan rond 12.00 aan te komen op Schiphol. We hebben een prachtige reis gehad, maar zijn er ook weer aan toe om naar huis te gaan nu.  Iedereen bedankt voor het 'meereizen ', ik vond het leuk om mijn verslagen te doen en elke ochtend, of soms  ' s avonds hier al, de reacties te lezen. Tot gauw allemaal...😘👍