Reisdag

17 maart 2023 - Bangkok, Thailand

Na 2 prima vluchten vanmiddag tegen 3 uur aangekomen in het hotel. Op het vliegveld ging het best vlot allemaal. Geld gewisseld, simkaart geregeld en toen op zoek gegaan naar een taxi. Handig systeem om een nummertje te trekken voor je 'beurt'. Hele aardige taxichauffeur, hij begon gelijk een praatje. Uiteraard in Engels maar door het accent toch soms best lastig te begrijpen. Na alles uitgestald te hebben op de kamer naar buiten gegaan, waar we gelijk werden aangesproken door een tuktuk mannetje. Super aardig allemaal, maar ook best opdringerig. Hij wilde ons bij een shoppingmall brengen, waar alleen vandaag alles nog spotgoedkoop was (jaja), maar dat is wel het laatste waar ik nu zin in had. Ook werden we nog langs een tempel gebracht waar wat mannen in gewaden zaten te bidden. Een mannetje daar bood nog aan een foto van ons te maken. Vanavond even door Chinatown gelopen, je kijkt je ogen uit. Ongelooflijk. Ze staan gewoon buiten eten te koken en zitten mensen te eten en daarnaast rijden de auto's en bussen 3 rijen dik langs. Eet smakelijk zullen we maar zeggen😀 wij hebben binnen ergens wat gegeten, werd wel buiten klaar gemaakt, maar ja, dit is Thailand denken we dan maar. Smaakte nog goed ook.😀 morgen staan weer een aantal dingen op de planning, dus hopelijk vannacht een beetje goed slapen. Tot morgen allemaal, Groetjes van ons.....😀

1. Marja van der Biessen:
    17 maart 2023
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet van alles wat er te zien en te beleven valt!!
  2. Wim van Dijk:
    17 maart 2023
    Nou, dat gaat allemaal lekker vlot. Het is natuurlijk een totaal andere wereld. Maar ja, je bent ook ff lekker van Rutte en Kaag af en dat zegt ook heeeeeeel wat. Lekker genieten!!! Hou ons maar op de hoogte. Een hele fijne vakantie, met veel mooie uitdagingen, toegewenst door Wim en Nynke.
  3. Rob:
    Hoi Jan en Karin
    Leuk dat het avontuur kan beginnen. We zullen jullie op de voet, of in de tuktuk, volgen
  4. Silvia:
    17 maart 2023
    Ja, jullie zijn in een heel andere wereld .., benieuwd naar jullie belevenissen.., geniet ervan!
  5. Ineke:
    18 maart 2023
    Ik zie het letterlijk allemaal voor me en wat ben ik jaloers! Nee hoor, niet echt, maar ik ben nou eenmaal verliefd geworden op Thailand.
    Ik ga jullie absoluut volgen ❤️
  6. Joyce K.:
    18 maart 2023
    Leuk om te lezen! Geniet er lekker van! Ik ga jullie verhalen volgen hoor!
    Enne die foto van het eten ziet er goed uit😉, iig nog geen enge beesten!