Vancouver 29 september

30 september 2019 - Vancouver, Canada

Vanmorgen nog even rondgelopen in Victoria en oa fishermans wharf bekeken. Ook het plaatselijke shoppingcenter van binnen gezien waar we met enkele tasjes weer naar buiten kwamen. Altijd risicovol zo'n shoppingcenter 🤣

Tegen 12 uur vertrokken naar de ferry, waar we al tegen half 1 aankwamen. We konden gelukkig met de boot van 1 uur mee, ondanks dat we voor 2 uur hadden gereserveerd. Wat een verschil met afgelopen maandag toen we de overtocht heen hadden. Toen regende het en nu was het prachtig weer, dus heel mooi uitzicht. We hebben trouwens ontzettend mazzel gehad met het weer heb ik begrepen. De plekken waar we anderhalve week geleden waren, ligt nu sneeuw en op sommige plekken ook veel. Als we het rondje Calgary Vancouver hadden omgedraaid, hadden we toch best een probleem kunnen hebben. Bofkonten zijn we wel als ik andere verhalen lees op reislogger van andere mensen.  Aangekomen in Vancouver rond 1530 uur stonden we versteld waar we terecht kwamen. Een bed en breakfast zooooo leuk en knus. Engelse stijl allemaal. Ik lag al helemaal in een deuk toen ik de badkuip zag. Silvia, ik moest gelijk aan jou denken. Bekijk de foto's maar.🤣🤣  keurig schoon allemaal hoor en erg leuk voor de afwisseling dit. Nadat we alles weer geïnstalleerd hadden hier zijn we gaan lopen gewapend met de plattegrond. Mensen kinderen wat een immense stad. Ongelooflijk zo veel wolkenkrabbers, nog veel en veel meer als in Calgary en zo veel zwervers ook.

Inmiddels ook kaartjes gekocht voor 2 dagen hop on hop off bus, dus we gaan alle highlights bezoeken. Ze geven ook nog prachtig weer op, dus wat willen we nog meer. Groetjes van ons weer, tot morgen