Eilandentoer

1 april 2023 - Ao Nang, Thailand

Vanochtend om 8.30 opgehaald waarna we eerst naar een soort van verzamelpunt werden gebracht. Mensen van andere hotels gingen natuurlijk ook mee. Dat gaf wel wat irritatie, omdat we daar zeker een half uur hebben moeten wachten voordat we vertrokken. Maar uiteindelijk alles goed gekomen en een paar mooie eilandjes bezocht en ook nog gesnorkeld. Is best wat te zien, dus leuk tijdverdrijf. Op het laatste eiland ook een lunch gehad en hebben we een poosje kunnen relaxen. Heerlijk om even op te frissen in de zee, want in de zon zitten hier leer je snel af. Die is zoooo scherp. Om 15.15 waren we weer in het hotel. Even lekker geluierd en gedoucht. Weer terug geweest naar de winkel waar jan z'n overhemd even moest gaan passen die hij heeft laten maken. Maandag kan hij de rest ophalen, dus weer even voorraad genoeg nu.

Morgen hebben we het plan op de tiger cave Temple te doen. Een  tripje van een halve dag, dus ook even tijd om te relaxen nog.

Tot morgen  allemaal weer.