Relaxdag

3 april 2023 - Ao Nang, Thailand

Vandaag een relaxdag. Hadden we even behoefte aan na alle activiteiten van de laatste 2 weken. Vanochtend een stukje gaan wandelen in deze lange straat en op een gegeven moment op een bankje langs de zee zitten genieten van het uitzicht. Ja, net als oude mensen dat vaker doen...😂 daarna terrasje gepakt voor koffie en daarna naar een ander terras voor een smoothie. Vanmiddag bij het zwembad doorgebracht.

Morgen om 9.30 uur rijdt de taxi weer voor, om ons naar het vliegveld van krabi te brengen voor de vlucht naar Bangkok van 1,5 uur. Daar brengen we de laatste 2 nachten door. Woensdag hopen we nog iets leuks te doen in Bangkok. We hadden eerst een excursie geboekt, maar die hebben we geannuleerd. Duurde alles bij elkaar zo'n 14 uur en heel veel in de bus, want het was best ver van Bangkok vandaan en dat zagen we niet meer zitten als we donderdagavond dan weer vliegen en weer een nachtje over moeten slaan. Tot morgen weer allemaal, leuk om jullie reacties te lezen.