Relaxdag

3 april 2023 - Ao Nang, Thailand

Vandaag een relaxdag. Hadden we even behoefte aan na alle activiteiten van de laatste 2 weken. Vanochtend een stukje gaan wandelen in deze lange straat en op een gegeven moment op een bankje langs de zee zitten genieten van het uitzicht. Ja, net als oude mensen dat vaker doen...😂 daarna terrasje gepakt voor koffie en daarna naar een ander terras voor een smoothie. Vanmiddag bij het zwembad doorgebracht.

Morgen om 9.30 uur rijdt de taxi weer voor, om ons naar het vliegveld van krabi te brengen voor de vlucht naar Bangkok van 1,5 uur. Daar brengen we de laatste 2 nachten door. Woensdag hopen we nog iets leuks te doen in Bangkok. We hadden eerst een excursie geboekt, maar die hebben we geannuleerd. Duurde alles bij elkaar zo'n 14 uur en heel veel in de bus, want het was best ver van Bangkok vandaan en dat zagen we niet meer zitten als we donderdagavond dan weer vliegen en weer een nachtje over moeten slaan. Tot morgen weer allemaal, leuk om jullie reacties te lezen.

Groetjes uit Ao Nnang

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rob:
    3 april 2023
    Weer veel gezien. Onvoorstelbaar hoor dat er zoveel te zien en te doen is.
    Maar ook goed om af en toe niets te doen. Even lekker genieten. Ben benieuwd naar Jan zijn overhemden.
    Veel plezier nog.
  2. Corrie.:
    3 april 2023
    Verstandig dat jullie het de laatste dagen rustig aan doen,
    Je kan op een heerlijke VAKANTIE terugkijken,
    Met OOGVERBLINDENDE NATUUR!
  3. Wim van Dijk:
    3 april 2023
    Ja, jullie worden natuurlijk een dagje ouder. Heeft Van Dijk natuurlijk helemaal geen last van hi, hi. En dan is zo'n tuk tuk of fiets, fiets toch wel een verademing. Groot gelijk om de rem er wat op te doen, want het moeten natuurlijk niet alleen excursies zijn. Vakantie is tenslotte ook relaxen. Een smoothie en dan dat uitzicht, wie wil eigenlijk dat niet.....ik wil de oudjes nog een paar fijne dagen toewensen......
  4. Ineke:
    5 april 2023
    Niks doen mag best wel hoor; knap vermoeiend programma hebben jullie