Terug in Bangkok

4 april 2023 - Bangkok, Thailand

Vanmiddag tegen 3 uur weer bij het hotel in Bangkok aangekomen. In een totaal andere omgeving als in het begin van ons avontuur. Hier, net om de hoek ligt Khao San road, een beruchte straat hier waar zeker savonds van alles te zien en te horen is. Weer de beroemde gefrituurde insecten,  streetfood, maar ook krokodillenvlees. Dat hadden we nog niet gezien. En naast alle soorten weed, kunnen ze je ook helpen aan lachgas. Is toch ondenkbaar bij ons. Verder heel veel muziek (herrie😀), van alles door elkaar heen en daar tussendoor rijden dan ook gewoon scooters en soms een auto.

Morgen gaan we nog 1 keer vroeg opstaan, want om 7.00 uur worden we opgehaald voor de laatste excursie. Dan gaan we naar de railwaymarket en de damnoen satuak floatingmarket. Volgens mij gaan we dan zelf ook nog in zo'n longtailboot over die markt varen. Dit leek ons nog leuk om mee te pakken,  duurt ook maar een halve dag, dus dat trekken we nog wel...😂  , het energiepeil is weer een beetje op peil. Verder zitten we hier vlakbij de rivier,  dus een leuke optie voor morgenmiddag om daar nog even rond te kijken.

Nu bijna 21 uur hier,  48 uur voor vertrek, dus dan kunnen we inchecken voor de vluchten naar huis. Ook gelijk maar regelen zo meteen.

Tot morgen weer allemaal. Groetjes van ons.

1. Silvia:
    4 april 2023
    Weer in de hectiek van de stad dan...,om alles dan volledig te beleven zou ik ook nog even samen aan de lachgas gaan...wie weet wat er nog van komt...,en waar je als jullie 80 zijn samen nog hard om kunnen lachen...🥵Fijne dag weer voor morgen...enne dat krokodillenvlees🤮dank u beleefd..., die gefrituurde insecten ook niet voor mij😃slaap lekker!9
  2. Debora:
    4 april 2023
    Daar dacht ik ook al aan sil,samen aan de lachgas hahaha
    Weer eens wat anders dan een wijntje.
    Doe mij ook maar een dikke biefstuk met een champignon sausje erbij.
    Geniet van jullie laatste uurtjes.
  3. Ineke:
    5 april 2023
    Wat een teringherrie in die straat hè.
    Een fascinerende wereld is het wel. Hup gooi jullie haar los en steek zo’n ampul in je waffel (hoe werkt dat eigenlijk??!!) , luister naar je zus!