Tiger Cave Temple

2 april 2023 - Ao Nang, Thailand

Vanochtend relaxed begonnen, en na het ontbijt een taxi genomen naar de Tiger Cave Temple. Een van de bezienswaardigheden van Krabi. We waren daar rond 1015 uur en met de taxichauffeur afgesproken om 13.00 uur,dat hij ons weer terug zou brengen. De trap naar boven bevat 1260 treden, dus in etappes hebben we die gedaan. Was weer een pittige klus. Maar boven wel weer een mooi uitzicht en een waterkraan, ook niet overbodig dan. Eenmaal weer beneden op een terrasje een fruitsmoothie (die kunnen ze goed maken hier) genomen. Om 13.00 uur weer met de taxi terug gereden en gelijk maar geluncht toen we weer bij het hotel kwamen. De rest van de middag in de relaxmodus gegaan bij het zwembad. Ook zoooo heerlijk af en toe.

Nog 1 dagje te gaan hier, voor we teruggaan naar Bangkok,  nog geen plan voor morgen, zien we dan wel.

Groetjes uit Aonang.

1. Marja van der Biessen:
    2 april 2023
    Wat een schitterend uitzicht daarboven, wellicht helemaal uitgeput.... Maar dat was de hele klim wel waard denk ik. 😊
  2. Wim van Dijk:
    2 april 2023
    Lekker dat er nu ook veel relax momenten zijn, naast alle indrukwekkende belevenissen. Jemig, nog 1 dag en dan weer terug naar Bangkok. Wat gaat het allemaal snel. Maar....er is gelukkig nog een week te gaan, dus gewoon de rem er op houden, dan kunnen jullie nog lekker lang genieten. Volgens mij denken jullie....alleen al om het eten zouden we nog heeeeeeeel lang willen blijven....
  3. Karin van Rooij:
    3 april 2023
    Zeker. Je merk wel dat door de warmte het fysiek wat zwaarder wordt
    Daarom excursie as woensdag van 14 uur gecanceld.
    Morgen reisdag na Bangkok waar we ook nog genoeg kunnen doen
    Stad met 11 miljoen inwoners.
    Vandaag lekker rondkijken in de plaats waar we nu zijn
  4. Bert en Elly:
    3 april 2023
    1260 treden!!!!!!!! Pffffff. Vorig jaar in Spanje een klim van een kleine 500 gedaan en toen kon ik de volgende ochtend niet echt lekker lopen van de pijn in mijn kuiten. Nog een paar hele leuke dagen daar in dat relaxte Thailand met heerlijk eten.
  5. Ineke:
    5 april 2023
    Pfffff wat hebben jullie veel gedaan joh!
    Prachtige reis hoor!