2e dag Koh phangan

25 maart 2023 - Tambon Ban Tai, Thailand

Vandaag niet veel anders als gisteren. Lekker uitgebreid ontbeten, dat kan hier heel goed in dit hotel. Als je wil, kan je smorgens  al aan de rijst, maar dat hebben we nog niet gedaan.😀 in de loop van de ochtend weer rondje dorp gedaan en koffie gedronken. Vanmiddag op een bedje met boek bij het zwembad neergestreken. Jan vindt het dan al snel genoeg en gaat dan weer een rondje lopen😀 ik kan op z'n tijd heel goed luieren, maar zo 2 dagen is ook wel weer genoeg. We vinden het leuk om  morgen  weer een dagvullende excursie te doen met mooie uitzichtpunten, varen, snorkelen, eten e.d.  naar het Ang Thon National Marinepark. Daar komen vast hele mooie foto's uit voort.  We hebben er weer zin in. Vanavond met de taxi naar Thong Sala voor de markt. Onderweg daar naar toe zat er ineens een groepje apen op de weg, dus op dit eiland zitten ze dus wel. Wat een drukte op die markt weer, en veeeeeel voedsel en spullen. Daar gelijk maar een hapje gegeten voor 220 baht (ca 6 euro) incl. Drankje. 😂  en het smaakt nog prima ook.  Het meeste geven we nog uit aan excursies en vervoer, want lopen is geen optie door de afstanden en de temperatuur. Tot morgen weer.