Excursiedag Marinepark

26 maart 2023 - Tambon Ban Tai, Thailand

Vandaag een prachtige dag gehad. Om 8.00 opgehaald door de taxi, daarna andere mensen nog opgehaald en om 9 uur aan boord gegaan. Na zo'n anderhalf uur varen hadden we de eerste stop. Hier had je zo'n 45 min. de gelegenheid om te snorkelen. Viel helemaal niet tegen wat er te zien was. Daarna weer verder met de boot naar de 2e stop. Een leuk plekje waar je een stukje met de trap omhoog kon en uitzicht had op een prachtige lagoon. Deed ons weer een beetje aan Canada denken. De 3e stop was de klapper van de dag. We kwamen eerst hele schattige aapjes tegen, daarna begonnen aan een steile klim van 500 m omhoog naar een uitzicht waar je stil van wordt. Nou lijkt 500 meter niet ver, maar op deze trappen waar je goed moest kijken hoe je je voeten neerzette en met zo'n 35 graden schat ik, een hele pittige klus. Lang geleden dat we zo gezweet hebben. 🫣Maar afhaken is dan geen optie. Met af en toe even uitrusten ging het goed en het uitzicht is dan het cadeautje. Rond 1630 weer vertrokken met de boot, waar we tegen half 7 weer in de haven aankwamen. Na eerst een lekkere douche zojuist heerlijk gegeten bij het hotel. Elke keer prima hier. Even kijken wat we op de laatste dag morgen hier nog kunnen doen. We wilden hier eigenlijk ook een fietstoer doen. Op tripadvisor werd het als heel leuk beoordeeld, maar wordt niet bevestigd door de touroperator, dus dat gaat niet lukken. Misschien nog iets van het eiland bekijken.

Tot morgen weer.....

1. Corrie.:
    26 maart 2023
    Pittig dagje achter de rug zeg,en prachtige foto's weer gemaakt!
    Wat een uitzicht,!
    Als Jan weer zo'n Spierpijn krijg als in DE SAMARIAKLOOF, dan kan je morgen weer lachen KAAT! maar die tocht was wel wat langer hé. GENIETSE EN TOT HET VOLGENDE VERSLAG.
  2. Ineke:
    26 maart 2023
    Waanzinnig mooie dag weer. Het genieten houdt voorlopig niet op!
  3. Bert en Elly:
    26 maart 2023
    Ziet er weer heel mooi uit!!! Je bent daar echt in een heel andere wereld!!
  4. Debora:
    26 maart 2023
    Prachtig wat een mooi uitzicht!!
    Geniet ervan met zijn tweeën.