27 maart

27 maart 2023 - Tambon Ban Tai, Thailand

Vanmorgen lekker relaxed ontbeten na het drukke dagje van gisteren. In de loop van de ochtend een plannetje gemaakt voor de rest van de dag. Omdat we toch nog wel iets van het eiland wilden zien, hebben we een taxi gevraagd ons naar Haad Mae beach te brengen. Daar even rondgelopen en koffie gedronken. Toen wilden we naar Leela Beach. Tijdens de rit kwamen we erachter dat dit heel dichtbij ons hotel lag. We hebben daar maar even geluncht. We hebben niet zo de behoefte om echt te gaan liggen op het strand. Er zijn eigenlijk niet echt strandbedjes en parasols en de zon is zooooo fel. Het is echt oppassen, ondanks goed smeren. In de loop van de middag hebben we bij ons huisje een tijdje zitten lezen, en de koffers gefatsoeneerd. Vanavond heerlijk gegeten in het dorp. Ondanks dat je toch Europees kan eten hier,  zoals burgers, friet en pizza's kiezen we toch voor Thais. Is zoooo lekker. Morgen gaat de wekker om 6.15, want om 7.00 worden we opgehaald door de taxi. Om 8.00 vertrekt onze boot weer naar het vaste land en aansluitend de bus naar surat thani. Van daar brengt de taxi ons naar Khao Sok waar we halverwege de middag hopen aan te komen. De bestemming waar ik het meeste naar uitgekeken heb, qua accomodatie en omgeving met junglegeluiden en aapjes rond het complex. Ben zo benieuwd. Ook daar gaan we weer een paar mooie excursies maken.

Tot morgen weer.

1. Corrie.:
    28 maart 2023
    Nog lang niet uitgekeken daar!
    Heerlijk genieten!
    Tot morgen weer!
  2. Silvia:
    28 maart 2023
    Leuke plek weer waar jullie nu zitten! Is het erg vochtig warm daar? Hoge temperaturen in ieder geval😜 Wij zijn al blij met de helft qua temperatuur. 🤭