Khao Sok 28 maart

28 maart 2023 - Kao Sok, Thailand

Vanmorgen ging de wekker om 6.15 uur. Om 7 uur stond de taxi klaar om ons weer naar de pier te brengen. Werkt toch allemaal super hier dat vervoer. Ook de aansluiting van de boot en de bus verliep voorspoedig. Op het vliegveld stond de volgende taxi weer klaar om ons naar Cabana resort te brengen in Khao Sok, waar we tegen 3 uur aankwamen. En wat een leuke plek, zo tussen het groen en de aapjes. We werden al gewaarschuwd dat we niets buiten op het balkon moeten laten liggen, maar dat wisten we al. De kamer is ook weer netjes en schoon. De badkamer is wel even lachen, maar het is schoon en er komt in ieder geval water uit de kraan😀. Na een late lunch ons ook even verdiept in de excursies hier. Morgenavond een wandeltocht om 19 uur door de jungle met een privegids en een hoofdlamp.😀 donderdag dan een dagtocht, o.a. over het meer en nog meer leuke dingen.  Het is trouwens wel erg heet hier , zelfs de thaise mensen vinden het heel warm. Zo'n 37 graden werd vanmiddag gezegd en heel vochtig. Dus sommige dagen gewoon 3x onder de douche.

Vanavond in het dorpje weer heerlijk gegeten. Wij kunnen er wel aan wennen aan de Thaise maaltijden.

Groetjes van ons weer, tot morgen.

1. Marja van der Biessen:
    28 maart 2023
    Klinkt allemaal heel tropisch Karin.
    En zo leuk al die geluiden van de jungle en de aapjes om jullie heen
    Maar ze zijn brutaal hoor!! Ze zitten zo op de kamer.
    Have fun
  2. Wim van Dijk:
    28 maart 2023
    Leuk hoor zo tussen groen en aapjes. Wel goed op Karin passen Jan, want je weet het maar nooit met die Thaise apen. Eerst aan de tropische stranden en nu in de tropisch groene jungle. Wat een belevenissen!!! Hier heeft het vannacht alweeeeeeer gevroren, dus die 30 graden word ik wel een beetje jaloers van hoor...maar dat had je wel verwacht, dat ik dat zou zeggen. Heel veel plezier verder.....
  3. Debora:
    Wat een ervaring he.
    Vroege vogels zijn jullie haha.
    Slapen jullie wel goed overal?
    Genietse in de jungle tussen de monkey"s
  4. Corrie.:
    29 maart 2023
    Geweldig wat jullie weer meemaken in de JUNGLE
    TOPVAKANTIE.
  5. Ineke:
    31 maart 2023
    Wat stoer zo’n wandeling in het donker! Bloedzuigers, slangen…. Niets van meegekregen, hoop ik?