Banff 14 september

15 september 2019 - Banff, Canada

Vanmorgen tegen 8 uur vertrokken uit Calgary voor het korte ritje van 130 km. Om 915 uur daar aangekomen konden we natuurlijk nog niet inchecken maar wel hebben we de koffers alvast achter gelaten daar. Eerst naar de plaatselijke VVV gegaan voor een parkkaart en beren spray. Ja je weet maar nooit, je kan het maar beter bij je hebben. Na een koffiebreak zijn we gaan kijken waar we een mooie trail konden lopen. We zijn er wel achter gekomen dat de mooiste stukken van de Rockies zo'n 60 km verderop liggen, waar we maandag naar toe gaan. Net voor de middag hebben we de trail langs het Minnewankenmeer gelopen en vanmiddag naar de Bowfalls. Verder wat rond gereden in de buurt en alvast georiënteerd voor morgen. Dat zal dan waarschijnlijk de Johnston canyon worden.  We zitten met hotel weer op loopafstand van het stadje. Genoeg winkels om even rond te kijken. Vanavond heerlijk gegeten in de plaatselijke pizzeria. Nu lekker relaxen op de kamer en hopelijk (voor mij) nu wel goed slapen want dat is mij nog niet gelukt. Tijdverschil kost deze keer wat meer moeite. Fijne zondag voor jullie. Tot morgen👍

1. Debora:
    Hallo
    Mooie foto’s al karin.
    Die zwarte eekhoorns ook leuk.
    Heb jan de verrekijker nog mee haha
    Geniet ervan samen en kijk uit voor de beren dan maar hè.
    🙋💋
  2. Karin van Rooij:
    15 september 2019
    Ja Debora, de verrekijker hebben we standby, maar nog niet nodig gehad. Ik hoop morgen
  3. Marja van der Biessen:
    Hallo jan en Karin,
    Wat leuk om jullie te volgen, zo blijven wij allemaal op de hoogte van jullie belevenissen.
    Hebben jullie nog last gehad van de beren?
    mooie foto's hoor, geniet maar lekker van deze bijzondere vakantie!
  4. Danielle:
    15 september 2019
    Hoi meis, pfff vandaag heb ik eindelijk ontdekt hoe ik bij je fotos kom😔 het ziet er geweldig uit! Hopelijk is je jetlag snel voorbij en kun je optimaal genieten van je energie! Geniet maar fijn, ben zeer benieuwd naar alle pracht!! 😘