Eerste dag 12 september

13 september 2019 - Calgary, Canada

Eerste dag is goed verlopen. Om 7.30 van huis vertrokken, waarna we om 9.15 op Schiphol aankwamen. Koffie gedronken en om 12.50 uur opgestegen, klein half uurtje later als geplande tijd. Om 13.45 uur plaatselijke tijd geland en na de benodigde controles doorgelopen naar de autoverhuur. We hadden gedacht een Nissan Note te krijgen, groot genoeg voor samen natuurlijk, maar meneer Alamo probeerde ons toch een grotere aan te smeren maar dat vonden we niet nodig. Komen we bij de auto, krijgen we een superdeluxe Quashqai. Dus Jan helemaal blij, gebeuren toch rare dingen bij die verhuurbedrijven. Na ingecheckt te hebben in het hotel, hebben we een klein rondje gelopen rond het hotel en Bij Mcdonalds even een snelle hap gegeten. We hadden geen zin nu om ergens uitgebreid te zitten.  We liggen nu te relaxen op de kamer, het is hier nu 18.15 uur, proberen nog even wakker te blijven tot het donker wordt en kijken hoe laat we wakker worden morgen. Tot morgen allemaal

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marc:
    👍🏻👍🏻👍🏻
  2. Petra Ensink:
    Ha Karin en Jan.
    Fijn dat jullie reis goed is verlopen.
    De Vakantie rondreis kan nu echt gaan beginnen.
    Wens jullie een mooi en goede tijd
    toe! 👍😃
  3. Marjon Striegel:
    13 september 2019
    fijne vakantie Karin en Jan!!
  4. Silvia:
    13 september 2019
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. We zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen daar! Geniet ervan!🤗
  5. Danielle:
    13 september 2019
    Hoeraa!! De reis is begonnen! Gelukkig is de vlucht goed gegaan, nu op naar de schoonheden van t land👍🏻Kijk uit naar je belevenissen!! 😘😘liefs Daan
  6. Corrie.:
    13 september 2019
    Fijn dat jullie op je bestemming zijn, zonder te veel vertraging, nu zijn we benieuwd naar jullie foto's en reisverhalen! ga lekker genieten .Liefs Ma.
  7. Debora:
    13 september 2019
    De reis hebben jullie achter de rug.
    Nu lekker gaan genieten van al dat moois daar.
    We wachten op de verhalen en mooie foto’s.
    Geniet ervan 💋