Laatste dag Chiang Mai 22 maart

22 maart 2023 - Chiang Mai, Thailand

Vanochtend voor 8 uur alweer opgehaald. Met een korte tussenstop rond 930 bij het olifantenreservaat aangekomen. We waren met een groepje van 7 man, waarvan wij de enige Nederlanders waren. Er was wat klimwerk voor nodig om in de omgeving van de olifanten te komen. Maar op een gegeven moment stonden we er vlakbij. Wel apart hoor. Rond 12 uur een soort 'lunchbuffet' gekregen, wat prima smaakte. Overal waar we eten erbij hebben smaakt het prima. Na de lunch mochten we plaats nemen op een 'viewplatform'. De olifanten zouden dan vlak voor ons langs lopen om eten te komen halen. En dat gebeurde dan ook. En het leuke was, dat ze langs het riviertje kwamen lopen en 2 ervan namen gelijk maar een bad. Heel leuk om te zien.

Rond 14 uur weer richting hotel gereden, waar we tegen half 4 aankwamen. Daarna nog even een tempel bezocht hier en op het terras neergestreken. Nu net terug van het eten. Smaakte weer voortreffelijk. Dat eten hier bevalt ons wel eerlijk gezegd.

Morgen met het vliegtuig naar Surat thani en vervolgens met de veerboot naar Koh Phangan voor 5 nachten. Daar zullen we een hele andere omgeving treffen. Echt leuk die afwisseling. Kijken wat we daar voor leuke excursie kunnen doen. Maar ook zullen we daar wat meer rustmomenten inplannen, het leesvoer wat ik meegenomen heb is nog amper uit de koffer geweest, maar ach ja, we gaan niet naar Thailand om te luieren tenslotte. Groetjes van ons.

1. Silvia:
    22 maart 2023
    Lezen kan je thuis weer hé 😜klinkt allemaal weer leuk en ja erg leuk om weer ergens anders aan te komen! Super die afwisseling! Jullie zijn weer bijna zover om te gaan slapen denk ik..., hier maar de keuken in nu , verschil moet er zijn😃slaap lekker voor straks en ben erg benieuwd naar jullie volgende adres!😘
  2. Corrie.:
    22 maart 2023
    Leuk om jullie verhalen weer te lezen, veel beleeft in korte tijd, op naar de volgende verrassing!!
  3. Marja van der Biessen:
    23 maart 2023
    Wat fantastisch om de olifanten zo dichtbij te zien!!
  4. Ineke:
    24 maart 2023
    Wat geweldig allemaal! Zijn de hotels goed? Al een massage ondergaan? Doen hoor, is fantastisch en kost geen drol.
  5. Karin van Rooij:
    26 maart 2023
    Hotels zijn tot nu toe prima hoor, in ieder geval schoon, dat vind ik het belangrijkste.