Van Whistler naar Vancouver Island 23 september

24 september 2019 - Campbell River, Canada

Vanmorgen om 745 vertrokken uit Whistler met regen weer helaas en de regen is eigenlijk de hele dag weer gebleven. De overtocht van 1 uur en 45 minuten is goed verlopen. We hebben lekker rondgelopen en buiten met de verrekijker de eerste vinnen boven water gespot. (Ja Jan en Debora, de verrekijker komt goed van pas hoor). Ik weet alleen niet wat voor beesten het waren. Aan boord hebben we ook maar gelijk de lunch gebruikt. Rond 13 uur van boord gegaan en toen hadden we nog 150 km te gaan. Om 15.30 aangekomen in hotel, wat op een prachtige locatie ligt aan de zee waar je de walvissen zou kunnen spotten vanuit de lobby met een drankje. We hebben daar vanmiddag zo'n anderhalf uur gezeten met een drankje maar (nog) niets gespot daar. Het avondeten ook hier in hotel gedaan vanavond met uitzicht op zee. Morgen dus de whalewatching toer van 10 tot 17 uur. Ben erg benieuwd. Het weer zou morgen goed moeten zijn dus we zijn optimistisch gestemd. Tot morgen allemaal weer, fijne dag voor jullie. Gaat hier wel lukken denk ik.👍🤗